piątek, 21 marca 2014

IEM - Katowice


Hej. Niby długo tu nic nie pisałam. Napisałam jednego posta a on po prosu zaginął, nie mam pojęcia jak. Ale nie o tym. W ubiegły weekend odbył się w katowickim Spodku IEM - Intel Extreme Masters. Ja chyba nie jestem odpowiednią osobą żeby opowiadać o tym wydarzeniu, ponieważ nie za bardzo ogarniałam o co chodzi. Jechałam tam po to żeby zobaczyć jak to wygląda i potowarzyszyć moim przyjaciołom. Z mojego punktu widzenia było to duże wydarzenie o tematyce gier i różnych,elektronicznych sprzętów. Byłam tam w niedzielę,na wejście czekaliśmy ok. 2 godziny w deszczu ; / Jak już weszliśmy to było ok , chłopcy grali w fife,a potem oglądaliśmy jak Polska gra ze Szwecją w cs'a. Nie zostaliśmy na finałach  z lol'a ,bo nie.




Wszystkie zdjęcia  i filmik są zrobione telefonem, dlatego wyglądają tak a nie inaczej.

3 komentarze:

  1. trochę bez sensu kupowanie biletu na coś czego się nie ma o tym pojęcia :)
    Mój chłopak to cały weekend oglądał :-D masakra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie kupowałam biletu,postawiliśmy na darmowe wejścia=dłuższa kolejka. :)

      Usuń
  2. ja gram z bratem w lola i zaluje ze nas tam nie było :)

    OdpowiedzUsuń