sobota, 18 października 2014

Vampire Diares


Bez dłuższego wstępu 'dlaczego nic nie pisałam' przejdę do tematu. Pamiętniki Wampirów stały się moją miłością jakoś w kwietniu. Od kwietnia zobaczyłam wszystkie odcinki i nawet zabrałam się za uzupełnienie. Sam początek bardzo mnie wciągną, w ciągu dwóch dni zobaczyłam pierwszy sezon, czyli 22 odcinki po 40 minut. Miałam również kryzysy w moim oglądaniu i nie oglądałam nic przez dwa tygodnie, ale.
6 sezon pamiętników wampirów rozpoczął się 2 października, z tłumaczeniem 3 października. Mimo, iż ukazały się dopiero 3 odcinki to jestem bardzo zaskoczona tym, co się tam dzieje.
Krótki opis: Mamy trzech głównych bohaterów - Elenę, Damona i Stefana, jest bardzo wielu bohaterów drugoplanowych takich jak Bonnie, Alaric, Caroline, Matt itd. Serial jest wielowątkowy łączy wątek wampiryzmu, jego historii oraz charakteryzacji, jest w nim dużo krwawych sytuacji, jak i ukazuje wiele miłosnych akcentów.
The Originals, to uzupełnienie o którym już wspomniałam, polecam zobaczyć najpierw pamiętniki wampirów, a później the originals. Nie będę opowiadać, żeby nie spojlerować. Powiem tylko, że w the originals głównym bohaterem jest postać drugoplanowa pamiętników wampirów, której na początku na pewno nie polubicie.
To tyle na dziś + kilka zdjęć *-*






Vinted
Tumbrl
Insta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz